Nowy MG HS Plug-In Hybrid wjeżdża do Polski. Cena miło zaskakuje!
Nowy MG HS Plug-In Hybrid debiutuje w polskiej ofercie marki. 339 KM i około 100 km zasięgu na prądzie dostaniemy tutaj w bezkonkurencyjnej cenie.
- MG HS Plug-In Hybrid debiutuje w polskiej ofercie marki
- Nowy model ma 339 KM i dużą baterię o pojemności 21,4 kWh
- Zasięg na prądzie to około 100 kilometrów
Nowe MG HS Plug-In Hybrid może namieszać na polskim rynku. Standardowa spalinowa wersja zaskoczyła dobrymi cenami, ale jeszcze większą niespodzianką jest hybryda plug-in. Ten model zdecydowanie napsuje krwi konkurentom, głównie za sprawą bardzo atrakcyjnej oferty.
Do wyboru są tutaj dwie wersje - Excite i Exclusive. W promocyjnym cenniku, dostępnym na początku sprzedaży, jest to bezkonkurencyjna propozycja względem innych SUV-ów plug-in hybrid.
Nowy MG HS Plug-In Hybrid kosztuje wyjściowo 156 500 złotych
To kwota, którą trzeba zapłacić za wariant Excite w ramach promocji. Standardowa cena i tak wygląda świetnie, gdyż wynosi 164 500 złotych. Lepiej wyposażony wariant Exclusve wyceniono na 165 500 złotych w promocji (standardowo 173 500 złotych).
Wersja plug-in hybrid bazuje na silniku 1.5 T-GDI, który generuje 183 KM. Spięto go z baterią o pojemności 21,4 kWh i z silnikiem elektrycznym, a łączna moc zestawu to 339 KM. Jest to też więc bardzo mocne i dość szybkie auto.
Bateria ma zapewniać do 100 kilometrów zasięgu na ładowaniu. Maksymalna moc ładowania to 7 kW. Łączy zasięg, obiecany przez producenta, sięga 1000 kilometrów.
Jest to więc mocne zagrożenie dla innych SUV-ów PHEV
Konkurenci są drodzy, więc MG może podbić rynek. Do tego przy atrakcyjnej ofercie mają szansę zgarnąć przyjemny udział w sprzedaży flotowej, zwłaszcza w firmach, które stawiają na auta zapewniające niższą emisję.
Nowe MG HS mierzy 4655 mm długości i ma 2765 mm rozstawu osi. W standardowym wyposażeniu znajdziemy już niemal wszystko, czego do szczęścia potrzeba - od systemów asystujących, przez multimedia z Apple CarPlay i Android Auto, aż po udogodnienia z zakresu komfortu podróżowania.
MG HS trafia już do salonów w standardowej spalinowej wersji. Wersja plug-in hybrid pojawi się u dealerów jesienią. Patrząc na popularność poprzednika można śmiało założyć, że ta brytyjsko-chińska marka może spać spokojnie, a jej udział w sprzedaży na rynku polskim szybko wzrośnie. Już teraz MG ociera się o pierwszą dwudziestkę - a to dopiero rozgrzewka.