Peugeot 508 2024. Wersja po liftingu ma już polski CENNIK
Niedawno zadebiutował na rynku, teraz możemy poznać kompletny cennik. Peugeot 508 2024 oferuje odświeżony wygląd i znane jednostki napędowe. Jest drogi, ale za to oferuje bardzo dobre wyposażenie.
Patrząc na cenniki nowych aut dochodzę do wniosku, że przydałoby się zdefiniować na nowo określenie "drogie auto". Kiedyś pewien przedział cenowy dla danego segmentu był standardem, a każde "odejście" od przyjętych ram uznawano za drożyznę. Tymczasem teraz te granice są bardzo elastyczne i zmieniają się nie tylko ze względu na rozwój marek, ale też z powodu sytuacji rynkowej. Idealnym przykładem jest Peugeot 508 2024. Polski cennik może nieco szokować, ale wyposażenie nie rozczarowuje - nawet w bazowej odmianie.
Peugeot 508 2024. Jest drożej i skromniej pod kątem silników, ale standard zadowoli nawet wymagających klientów
Zacznijmy od kwestii silników, gdyż tutaj mamy drobne zmiany. Teraz do wyboru mamy pięć jednostek napędowych, z czego trzy z nich to hybrydy plug-in.
Gamę otwiera konstrukcja 1.2 PureTech o mocy 130 KM, spięta z 8-biegowym automatem. Obok niej znajdziemy diesla 1.5 BlueHDI 130 KM, także z automatem. To jedyne silniki bez elektryfikacji i zarazem jedyny diesel w gamie Peugeota 508.
Poza tym mamy do wyboru dwie "standardowe" hybrydy plug-in. Tutaj bez zmian znajdziemy 180 i 225-konny wariant, łączący silnik 1.6 PureTech, jednostkę elektryczną i akumulator.
Ofertę zamyka wciąż Peugeot 508 PSE, czyli 360-konna hybryda plug-in z napędem na cztery koła.
Gama wersji wyposażeniowych została uproszczona - do wyboru jest Allure i GT
Ta pierwsza nie rozczaruje nawet wymagających klientów. Znajdziemy tutaj nowy system multimedialny z 10-calowym ekranem, cyfrowe zegary, bezkluczykowy dostęp, światła LED Matrix, kamerę cofania, 17-calowe alufelgi, skórzaną tapicerkę i kamerę cofania.
Wariant GT dorzuca do tego tapicerkę ze skóry i alcantary, lusterka fotochromatyczne, 18-calowe alufelgi, kamerę 360 stopni i adaptacyjny tempomat.
Peugeot 508 2024 - polski cennik
Za podstawową wersję Allure z silnikiem 1.2 130 KM zapłacimy 182 400 złotych. Granica 200 000 złotych zbliża się więc wielkimi krokami, zwłaszcza jeśli zapragniemy większej mocy lub diesla.
Za wariant Allure 1.5 BlueHDI zapłacimy 195 400 złotych. Hybrydy plug-in 180 i 225 KM kosztują odpowiednio 214 600 złotych i 221 500 złotych.
Dopłata do wersji GT wynosi równo 10 000 złotych w każdej wersji silnikowej. Za nadwozie kombi dołożymy kolejne 5 000 złotych.
Topowy Peugeot 508 PSE kosztuje 333 800 złotych
Sportowy wariant pozostaje wciąż oderwany nieco od rzeczywistości, co nie sugeruje dużej popularności. Jak widać Peugeot nie planuje tutaj zmiany polityki cenowej.