Toyota Copen GR Sport - dajcie nam to Daihatsu do Europy!

Żeby było jeszcze ciekawiej, Toyota Copen występuje wyłącznie w wersji GR Sport. "Zwykłe" jest Daihatsu. Nie zmienia się jednak podstawowa koncepcja samochodu. Jest to roadster mieszczący się w kategorii Kei Car. Niestety nie ma napędu na tylną oś, ale mały "bezdach" o dwóch miejscach ma doładowany silnik o pojemności 660 cm3 o mocy 63KM, napęd na przód i mechaniczną szperę.

Toyota Copen GR Sport

Toyotę Copen GR Sport można zamówić z pięciobiegową skrzynią manualną, albo CVT z symulowanymi siedmioma przełożeniami. Tuning Gazoo Racing obejmuje zmodyfikowane wspomaganie kierownicy, sprężyny zawieszenia oraz amortyzatory. Poza tym pojawią się dodatkowe elementy stylistyczne (opcjonalne) - dokładka z przodu, osłony progów, spoiler na tylnej klapie, czy nowy tylny zderzak.

Copen CR Sport ma też nieco zmieniony przód, kute felgi BBS, światła przednie LED i dodatkowe oznaczenia GR Sport. Dostępny będzie w ośmiu kolorach nadwozia, a we wnętrzu znajdziemy fotele kubełkowe Recaro i kierownicę Momo.

Toyota Copen GR Sport

Toyota Copen GR Sport dostępna będzie od listopada w japońskich salonach od 2 435 000 JPY (ok. 90 tys. zł) za wersję ze skrzynią manualną, lub od 2 380 000 JPY za samochód "z automatem".

Cena nie jest niska, ale mimo t0 - fajnie byłoby, jakby takie samochody docierały do Europy. Niestety większa jest szansa na to, że jeśliby dotarły, to w wersji... elektrycznej.