Toyota Corolla Trek już w polskich salonach. Ile trzeba zapłacić za większy prześwit?
O 20 mm wyższy prześwit i nieco bardziej bojowa stylistyka. Toyota Corolla Trek jest już dostępna w Polsce. Nie będzie to jednak tania oferta.
Toyota Corolla Trek została opracowana przy współpracy z producentem rowerów Trek. Na fali popularności uterenowionych wersji Japończycy także postanowili dołączyć do tej zabawy. Samochód ten zatrze także ślady po Aurisie Freestyle, który był bezpośrednim poprzednikiem tego modelu. Tam jednak poza nakładkami na zderzaki nie otrzymaliśmy nic specjalnego.
A więc co oferuje Toyota Corolla Trek?
Przede wszystkim zwiększony o 20 mm prześwit. Nie jest to duża różnica, ale powinna ułatwić poruszanie się po szutrowych drogach. Otrzymujemy tutaj także zderzaki z plastikowymi nakładkami, nowy wzór 17-calowych felg aluminiowych, przyciemniane tylne szyby, unikalną tapicerkę z brązowymi wstawkami i... to by było na tyle.
Poza tym na pokładzie znajduje się kompletne wyposażenie. Nie zabrakło tutaj systemu multimedialnego, świateł LED czy kompletu systemów bezpieczeństwa. W kabinie, co ciekawe, pojawiło się też drewnopodobne wykończenie - ostatni raz coś takiego mogliśmy zobaczyć w starej Corolli E12.
No dobrze - to ile ta Toyota Corolla Trek kosztuje?
Do wyboru mamy dwie jednostki napędowe, oczywiście hybrydowe. Ofertę otwiera 122-konna hybryda 1.8, zaś półkę wyżej stoi 180-konna wersja 2.0 Dynamic Force.
Jeśli więc nie stawiamy na osiągi, to za Corollę Trek 1.8 Hybrid zapłacimy 120 900 zł. Mocniejsza odmiana jest wyraźnie droższa - kosztuje aż 129 900 zł, jednak zapewnia też zdecydowanie lepsze osiągi i będzie lepszym wyborem dla osób podróżujących często na dłuższych dystansach.