2020 Toyota RAV4 Plug-In Hybrid wjeżdża do Europy z 306 KM pod maską
Ma dużo mocy i jeździ na samym prądzie. 2020 Toyota RAV4 Plug-In Hybrid oferuje dużo mocy i spory zasięg na jednym ładowaniu.
Ta marka lubi się chwalić swoimi hybrydami, którymi nie ładuje się z gniazdka. Wystarczy spojrzeć na plakaty, które pojawiały się m.in. na targach motoryzacyjnych w Brukseli. Tymczasem w ofercie Toyoty pojawia się kolejny model, który bardzo lubi gniazdka. To 2020 Toyota RAV4 Plug-In Hybrid, czyli najmocniejszy wariant tego popularnego SUV-a.
2020 Toyota RAV4 Plug-In Hybrid - 306 KM w SUV-ie
Dołożenie większej baterii i mocniejszego silnika elektrycznego zaowocowało stworzeniem wyjątkowo ciekawej kombinacji. Przede wszystkim RAV4 oferuje aż 306 KM, co jest jedną z najwyższych wartości w tym segmencie. Wszystko to za sprawą silnika 2.5 DynamicForce, który spięto z jednostką elektryczną. Silnik zasilany paliwem napędza przednie koła, zaś elektryk przekazuje moc na tylną oś.
Wszystko to sprawia, że 2020 Toyota RAV4 Plug-In Hybrid rozpędza się do 100 km/h w 6,2 sekundy i osiąga 180 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co więcej, samochód ten wyróżnia się bardzo niską emisją CO2. Według normy WLTP jest to zaledwie 29 g/km, co oznacza najlepszy wynik w tym segmencie. Warto też dodać, że RAV4 rozpędza się do 135 km/h na samym prądzie.
Zasięg na jednym ładowaniu to 65 kilometrów
Toyota nie chwali się baterią, aczkolwiek ta z pewnością ma więcej niż 10 kWh pojemności. Jej obecność nieco ogranicza pojemność bagażnika. Mieści on teraz 520 litrów, czyli o 60 litrów mniej niż standardowa spalinowa lub hybrydowa odmiana.
Wygląd także wyróżnia ten model
Ładowana z gniazdka Toyota RAV4 zyskała także kilka unikalnych detali w stylistyce. Dedykowane wzory felg aluminiowych, dwutonowe lakierowanie i niebieskie logotypy wyróżniają ten model. RAV4 Plug-in Hybrid można także rozpoznać po dwóch klapkach. Ta po lewej skrywa wlew paliwa, z prawej ulokowano zaś gniazdo do ładowania.