Konfigurator Ferrari 296 GTB zachęca do zabawy. Jaki zestaw kolorystyczny wybieracie?
Ferrari 296 GTB dopiero co zostało pokazane, a już można je konfigurować. Włosi wypuścili zaawansowany konfigurator online, pozwalający na stworzenie idealnego egzemplarza.
Co jak co, ale Ferrari 296 GTB namiesza na rynku. Włosi po latach zapowiedzi pokazali wreszcie swój nowy supersamochód, który powrócił do nieobecnego od dekad silnika - czyli do konstrukcji V6. Nie jest to jednak "bazowy" model, gdyż jego osiągi stawiają go ponad takimi modelami jak chociażby 488 Pista. Wszystko za sprawą układu plug-in hybrid, dzięki któremu moc przekracza 810 KM. I wszystko to trafia na tylną oś, co wymaga od kierowcy odpowiedniej uwagi i czujności.
Ferrari 296 GTB ma unikalną prezencję
Sztab stylistów Ferrari prowadzony przez Flavio Manzoniego nadaje marce całkowicie nowy charakter. Po latach stosowania pociągłych lamp przednich i okrągłych tylnych przyszedł czas na rewolucję. Teraz ich miejsce zajmują znacznie ostrzejsze i dużo bardziej nowoczesne kształty. Dla wielu osób jest to wręcz rewolucja, ale można śmiało powiedzieć, że marka z Maranello potrzebowała solidnego odświeżenia wizerunku. Po tylu latach kurczowego trzymania się jednego stylu wręcz wskazana jest większa zmiana - która jest coraz bardziej widoczna.
Oczywiście Ferrari nie było Ferrari, gdyby nie pozwalało na pełną indywidualizację wyglądu samochodu
Klikając tutaj przeniesiecie się do konfiguratora tego samochodu. Pozwala on na stworzenie wielu ciekawych zestawień, aczkolwiek to zaledwie kropla w morzu możliwości oferowanych przez markę. Najbardziej wymagający klienci mają do dyspozycji znacznie szerszą paletę lakierów, a wisienką na torcie jest program Tailor Made. Dzięki niemu można stworzyć samochód, który wyróżnia się absolutnie wszystkim - w tym nawet indywidualnie dopasowanymi materiałami wykończeniowymi. Oczywiście kosztuje to dużo $$$$, aczkolwiek mając odpowiedni budżet i chęci trzeba bawić się motoryzacją. Zgadzacie się?
Ferrari 296 GTB to jedna z wielu nowości marki
Portfolio producenta z Maranello zostało odświeżone w ekspresowym tempie. Obecnie w gamie są w zasadzie same nowe modele: SF 90, Portofino M, Roma, 812 Competizione. Teoretycznie 296 GTB pośrednio zastępuje model F8 Tributo, czyli konstrukcję wywodzącą się jeszcze z 458 Italia. Tutaj jednak mamy nadzieję, że solidne V8 powróci w nowym, nieco wyżej pozycjonowanym, ale też nie w pełni hybrydowym modelu.