Honda HR-V Sport debiutuje w Polsce od 111 400 zł
Japończycy właśnie opublikowali polskie ceny bazowe dla odmiany Sport. Mały crossover Hondy zyskał silnik 1.5 Turbo.
To oczywiście silnik, który znamy z Civica i CR-V. Czterocylindrowe 1.5 z doładowaniem dysponuje 182 KM oraz 220 - 240 Nm momentu obrotowego. Wahania zależą od wybranej przekładni. Niższa wartość jest dla silnika z przekładnią CVT (dostępny jest za to wtedy w szerszym zakresie 1 500 - 5 500 obr/min). 240 Nm otrzymamy z sześciobiegowym "manualem" (w zakresie 1 900 - 5 000 obr/min.).
Oprócz tego w wersji sport mamy aktywne stabilizatory, zmienione nieco zawieszenie i układ kierowniczy z poprawionym przełożeniem, co ma zapewnić odpowiednio dobre wrażenia podczas jazdy Hondą.
HR-V Sport wyróżniać się będzie zmienionymi zderzakami, czarnymi felgami (18 cali), lusterkami i atrapą chłodnicy. W środku będzie czarno-czerwona tapicerka, m. in. na zmienionych fotelach. Wyposażenie będzie bogate - w standardzie znajdziemy diodowe światła przednie i tylne, system multimedialny z nawigacją, tapicerkę ze skóry i alcantary, czy ogrzewane fotele.
Tak doposażony samochód będzie wymagał zostawienia w salonie minimum 111 400 złotych, bo na tyle wyceniono wersję z przekładnią manualną. HR-V Sport z bezstopniową skrzynią automatyczną będzie droższy - klienci będą musieli dopłacić 5 000 zł.