Land Rover Defender w wersji użytkowej ma prostą nazwę: Hard Top
Land Rover Defender zyskuje wariant dla firm. Model Hard Top to odpowiedź na potrzeby osób oczekujcych większej przestrzeni ładunkowej.
Wbrew pozorom całkiem sporo firm musi niekiedy dojechać w miejsca dalekie od utwardzonych nawierzchni. Budowy, lasy czy górski teren to miejsca, gdzie napęd na cztery koła i możliwości poradzenia sobie w trudnym terenie są niezbędne. Z myślą o takich osobach powstał Land Rover Defender w wersji użytkowej, która zyskała banalnie prostą nazwę - Hard Top.
Land Rover Defender Hard Top przygotowywany jest przez dział SVO
Special Vehicle Operations z reguły sprawia, że luksusowe Land Rovery i Range Rovery są jeszcze bardziej luksusowe. Tu będzie nieco inaczej, gdyż wersja Hard Top zyska znacznie bardziej surowe wykończenie przestrzeni ładunkowej. Wszystko po to, aby można było tam wrzucać nawet najbrudniejsze rzeczy, a potem wszystko zmywać typowym "karcherem".
Oczywiście Defender zachowa swoje możliwości terenowe. Wszystko po to, aby klienci poruszający się w trudnym terenie nie musieli martwić się potencjalnym ryzykiem utknięcia.
Niestety Land Rover Defender nie dostanie wersji pickup. Wielu klientów oczekuje powrotu takiego wariantu, ale Brytyjczycy konsekwentnie mówią "nie" takiej odmianie. Dlaczego? Trudno powiedzieć. Nadbudowa tylnej części jest elementem, który można zdemontować. Tak więc Land Rover nie powinien mieć problemu ze stworzeniem wyczekiwanego wariantu.
Land Rover Defender Hard Top kosztuje 38 314 euro
Wyjściowo. I za tyle dostaniemy absolutnie podstawowe, ale i wystarczające wyposażenie. Są to multimedia, klimatyzacja, silnik, skrzynia biegów i dobry napęd. Czego więcej chcieć od takiego auta?