2020 Toyota C-HR - polskie ceny. W ofercie nowy silnik
2020 Toyota C-HR wjeżdża na polski rynek między innymi z nowym silnikiem o mocy 184 KM. Polskie ceny tego modelu startują od 94 900 zł.
Oznacza to, że 2020 Toyota C-HR nieco podrożała względem wersji sprzed liftingu. Model ten oferuje teraz bogatsze wyposażenie standardowe oraz nowy topowy silnik, którego zdecydowanie brakowało w ofercie.
2020 Toyota C-HR - polskie ceny
Podstawowy wariant Comfort, który wyceniono na 94 900 zł, oferuje 17-calowe felgi aluminiowe, 8-calowy ekran systemu mutlimedialnego (z obsługą Apple CarPlay i Android Auto), dwustrefową klimatyzację, Bluetooth i kamerę cofania. Krótko mówiąc - jest w zasadzie wszystko, czego potrzeba do szczęścia.
Wyżej pozycjonowana wersja Style kosztuje minimum 99 900 zł. Tutaj w standardowym wyposażeniu dostaniemy 18-calowe alufelgi, przyciemniane szyby z tyłu, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, chromowane obwódki szyb, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, podgrzewanie foteli i kierownicy oraz lędźwiową regulację foteli.
Kolejna wersja to odmiana Exclusive, która oferowana jest już tylko z silnikami hybrydowymi (1.8 122 KM i 2.0 184 KM). W tym wariancie znajdziemy klimatyzację z systemem jonizacji powietrza Nanoe, elektrycznie składane lusterka, fotele obszyte półskórzaną tapicerką czy pełne ledowe światła z przodu i z tyłu. Ceny tego wariantu startują z poziomu 119 900 zł.
Ofertę zamykają dwie wersje - Selection (od 126 900 zł) i Premiere Edition, za 137 900 zł. Pierwsza z nich dorzuca dwukolorowe nadwozie, doświetlanie zakrętów, w pełni skórzaną tapicerkę, system automatycznego parkowania oraz elektrycznie sterowany fotel kierowcy, zaś topowa odmiana uzupełnia to wszystko nagłośnieniem JBL i nawigacją z aktualizacją map przez 3 lata.
2020 Toyota C-HR - nowy silnik
Pod maską Toyoty C-HR znajdziemy teraz trzy silniki. Gamę otwiera konstrukcja 1.2 Turbo, która generuje 116 KM. Półkę wyżej stoi słabsza hybryda 1.8 oferująca 122 KM. Ofertę zamyka wyczekiwany przez klientów wariant 2.0 184 KM, czyli nowa hybryda Dynamic Force, która zapewnia dobre osiągi przy zachowaniu niskiego zużycia paliwa.