Chcesz mieć takie felgi i tapicerkę w Porsche 911? Musisz być w klubie

Ma przepiękną tapicerkę, manualną skrzynię biegów i wyjątkowe felgi - to Porsche 911 zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. Haczyk polega na tym, że aby je kupić, trzeba być "klubowiczem". O co chodzi?

  • To Porsche 911 trafi do bardzo wąskiego grona odbiorców
  • Wyróżnikiem są tutaj felgi, tapicerka i kolorystyka
  • Co ciekawe na zakup pozwolą sobie jedynie "klubowicze"

Czasami warto być członkiem klubu. Tego typu organizacje z reguły przynoszą większe lub mniejsze korzyści z tytułu członkostwa. Tu jednak podniesiono poprzeczkę - i to mocno. Porsche 911 Club Coupe 2025 trafi tylko do osób, które są mocno związane z tą marką. Muszą być członkami Porsche Club of America. Do tego i oni będą "bić się" o ten samochód.

Niemiecka firma dała im naprawdę ciekawe auto - stworzone dla purystów, ceniących sobie analogową zabawę. Liczba egzemplarzy jest mocno ograniczona.

Porsche 911 Club Coupe ma manualną skrzynię biegów, piękną kratę i wyjątkowe felgi

Porsche Club of America to największa i jedna z najważniejszych dla marki grupa właścicieli aut firmy z Zuffenhausen. Nie jest to też pierwszy raz, kiedy opracowano dla nich wyjątkową wersję.

Tym razem punktem wyjścia była Carrera T, z manualną skrzynią biegów. Auto wykończono lakierem Sholar Blue Metallic - ten odcień jest hołdem dla założyciela PCA, Billa Sholara, który stworzył ten klub w 1955 roku.

Z zewnątrz wyróżnikiem są też czerwone detale na obudowie silnika, specjalny logotyp, który ulokowano w tym miejscu, a także felgi, które wyróżniają ten samochód. Przednie mają 20, a tylne 21 cali. Wykończono je czernią kontrastującą z odcieniem Brilliant Silver. Sam wzór nie pojawi się na innych egzemplarzach 911-ki.

Porsche 911 Club Coupe 2025

We wnętrzy z kolei znajdziemy kierownicę GT oraz tapicerkę materiałową, z kratą w kolorze Speed Blue i Guards Red. Lewarek skrzyni, podobnie jak w standardowym modelu T, wykończono drewnem.

Zmian za to nie ma pod maską. To wciąż najsłabszy wariant, który generuje 394 KM, a moc trafia tutaj tylko na tylne koła. W standardzie klubowicze PCA dostają system PASM oraz kilka opcji z listy usprawnień układu jezdnego.

Smaczkiem jest za to zegarek Porsche Design, który dostaje każdy nabywca tego samochodu. Chętnych z pewnością nie zabraknie, a w przyszłości każdy z tych 70 samochodów może stanowić łakomy kąsek dla kolekcjonerów. Niemniej póki co trafi on wyłącznie w ręce wybranych.