Mansory tworzy coś, czego już nie przeoczycie i przed czym nie uciekniecie. Przynajmniej, jak będziecie w Dubaju
Warto przemyśleć podróż do Dubaju. Już niedługo, gdy pojedziecie do tego miasta, natkniecie się na apartamenty Mansory. Może warto tego uniknąć.
Apartamentowce inspirowane markami motoryzacyjnymi są czymś, co "zażarło" i wiele marek ma w portfolio nieruchomości nawiązujące do słynnej firmy. Aston Martin, Bentley, Mercedes i Pagani mają "swoje rezydencje" w Miami. W Dubaju i w Andaluzji znajdziemy "Lamborghini Villas", a w Abu Zabi powstaje wyspa "Brabus Island", ze 100-ma willami i 350 apartamentami. Teraz do tej "ekipy" dołącza Mansory.
Ruch Mansory to naturalny krok dla tej firmy
Niemiecka firma tuningowa jest dość popularna w tamtym regionie, a do tego jak nic kojarzy się z pewnego rodzaju "stylem życia". Nie dziwi więc, że miłująca się w specyficznych i ekstrawaganckich projektach firma pójdzie w nieruchomości. Apartamenty, wille, czy nawet cały drapacz chmur inspirowany niemieckimi projektami to genialna reklama. I świetna pułapka na klientów z portfelami wypchanych dirhamami.
Na razie o projekcie nie wiadomo zbyt wiele. Firma pochwaliła się, że podpisała umowę z arabską spółką deweloperską Amaal. Przy okazji firma Mansory pogroziła trochę wszystkim, którzy mają coś wspólnego z estetyką.
Mansory Linea d'Arabo - czy trzeba coś jeszcze dodawać?
Projekt ma bowiem być "punktem odniesienia, jeśli chodzi o ultraluksusowe życie w Dubaju". Rezydencje (czy to wolnostojące, czy w "bloku" na razie nie wiadomo) mają mieć charakterystyczną dla marki estetykę. Ma to być miejsce gdzie "elegancja spotyka się z odwagą, a każdy szczegół odzwierciedla indywidualność i wydajność".
Brzmi jak miejsce, które będzie przesycone kutym karbonem i dużą ilością bardzo krzykliwych dodatków.
Być może będzie to część projektu Amaal 8, budowanego przez dewelopera w Mohammed Bin Rashid City w centrum Dubaju. 512 apartamentów będzie dostępnych tam w 48-piętrowym wysokościowcu. W reklamach firma zapewnia, że będzie miał mnóstwo atrakcji dla osób związanych z motoryzacją.
Projekt zostanie otwarty za dwa lata i obiecuje wiele nowym klientom. W tym garaż VIP w stylu "Show room", windy bezpośrednio do mieszkań, baseny, siłownie, kino, spa, a także restauracja, bar, tor do minigolfa a także symulatory. W tym wyścigów samochodowych.
Jesteśmy pewni, że Mansory znajdzie klientów na swoje apartamenty, al nie wiemy, czy jesteśmy gotowi, aby to oglądać. Jeśli tylko firma uzna, że potrzebuje pokazać się też "na zewnątrz".


